Parodi - nästa, facebook!

Hej allihopa!
Är just nu i skolan och gör ingenting, väntar på att Matilda och
Sofia ska sluta sin lektion så dom kan följa med mig och äta.

Igår: Var hemma efter skolan (jag skulle egentligen inte göra
något men mina planer blev ändrade)
Lovisa och Ida kom hem till mig och vi gjorde en parodi på en
av William Spetz videosar.*
Den blev kanske inte så jätte bra men helt okej.
Den kommer snart ut på facebook efter lite redigering.
(Bara en kul grej.)

Idag: Idag så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.... har inte
kommit på det än. Kanske gå ut och gå. Lust att hänga på? Nån..?

Imorn:
Tror att det blir film hemma hos Cassandra. Och lika som
förra gången (fast hos Andrea) så skulle vi från början kolla på
disney filmer, mennej, så blev det inte. Skräckis.
Och nu tänkte vi göra ett till försök med att kolla på disney men
vi dras till skräck filmer hela tiden.! ... hhah.

Jamen vi hörs/ses senare :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0