1 dk - Stockholm here I come!

Tjenixen!

Läste nyss klart kuriren och klick och snart, efter jag bloggat
så ska jag ut och gå. Nån som vill med? (Riiiing/messa!)

Gårdagen: Jag och några andra i min klass var hemma hos Andrea
och grillade och bara myste, med prat och tv tittande! :)
Kallt var det men fortfarande trevligt!

Idag: Som jag skrev, gå ut och gå. Sen så vet jag inte....
bara vara hemma kanske och tagga inför morgondagen då jag
drar till Stockholm med junis och unf! :)

Imorn: Nere i Stockholm så ska vi gå in på grönan och självklart shoppa! ;)
Och fika!! De får vi inte glömma :p (det är ett måste om man är med
i junis eller unf, fiiiiikaa)
"En unfare som inte fikar, är ingen unfare."
Så är det bara! ;)







Heey, what did u expect?



Det är soligt ute men varför är det inte varmt? Ge mig värme!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0