Home, sweet home!

Hej, är hemma igen. Har varit hemma ett tag men jag har inte
orkat blogga eftersom jag har varit sjuk, fast jag är det fortfarande
men idag känner jag mig lite bättre iallafall!

Nu så håller jag på att lägga upp bilder på facebook sen Dublin men
det tar en sån j*kla tid.... har typ 200 bilder och albumet har laddat
i ungefär 10 minuter och det har kommit halvvägs.. plus att jag har
en seg data. Uuuhh, inte kul. Så medans tänkte jag blogga och lägga
upp bilder på det jag köpte i Dublin! :)




FRAMSIDA                                                        BAKSIDA























                                                                     



Detta är inget jag har köpt, men den här koftan fick jag av min mamma
idag :)


Det var allt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0